Nu är jag tillbaka igen

Åter i Paris.

Känns lite blandat eftersom det var så himla mysigt att vara hemma över jul...

Julen har varit toppen på alla sätt: maten har varit jättegod, jag har träffat familj och vänner, haft tid att ta det lugnt och även hänga på gymet : )

Jag fick en digitalkamera i julklapp som jag hade önskat mig : ) En ROSA Lumixkamera (jag älskar rosa saker).

Under mina 10 dagar hemma så har jag:

lördag: fika med Ylva och Wasserfaller, tittat på julspelet, tagit ett glas vin med Caroline, Andreas, Matte och Tamme

söndag: fikat med Tina, Rebecka och caroline

måndag: besökt Gårdakontoret, hälsat på Tess och hennes lilla hundvalp Bob,firat Lilla julafton hos familjen Cederholm.

tisdag: bakat bröd och lussekatter, firat jul med Agneta och Mathias syskon och släktingar

onsdag: firat julafton hos moster Nina och Christian

torsdag: lagat middag tillsammans med Tamme och Björn

fredag: fixat naglarna, tränat MRL med Pernilla, firat jul med morfar, träffat Malin hemma hos mig.

lördag: varit och sett Mary Poppins på Göteborgsoperan tillsammans med Caroline, Andreas, Tess, Jens och Matte

och efteråt var vi på Manana och åt tapas tillsammans med stjärnorna i musikalen: Hanna och Jonas!

 

På söndagen så tvättade jag och packade innan jag tog flyget tillbaka till Paris. På flygplatsen så mötte jag Lisa som också skulle åka med samma flyg. Det visade sig att vi hade platserna bredvid varandra! vad är oddsen för det?

Imorgon skall jag försöka koppla på mitt internet då jag fick alla boxar och sladdar och grejer skickat till kontoret idag. Skall bli spännande att försöka följa en manual på franska...Men först så skall jag möta Pernilla vid Operan för hon kommer och hälsar på mig imorgon!! Och stannar ända till på söndag! Det ska bli jätteroligt: )

godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0