Bombhot i julstressen...

Bombhot på Printemps...Polisen hade hittat 5 stycken bomber på toaletten men ingen av dem kunde detoneras som tur var! Men det är ju lite obehagligt måste jag säga..Kontoret ligger bara ett stenkast ifrån Printemps.

Jag var precis hos företagsläkaren för att undersöka om jag var arbetsduglig, vilket jag också var. Synen var perfekt men lite nedsatt hörsel på höger öra tydligen (måste ha varit efter den där kvällen på Push i somras). Sedan fick jag också en komplimang för att jag hade så högklackade skor...Det är tydlugen bra för ryggen (!).

Nu måste jag jobba!

Kommentarer
Postat av: rosalie almén

Hjäälp! Vad otäckt!Tur att du kommer hem över jul! Kram mama

2008-12-17 @ 09:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0